جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
از سوی سازمان فرهنگی هنری معرفی می‌شود؛

«تسخیرشدگان»؛ پنجاه و یکمین کتاب تخفیفی باشگاه بچه‌کتابخون‌ها

باشگاه بچه‌کتابخون‌ها، اعضا را به مطالعه کتاب «تسخیرشدگان » نوشته مینا شائیلوزاده دعوت می‌کند.
«تسخیرشدگان»؛ پنجاه و یکمین کتاب تخفیفی باشگاه بچه‌کتابخون‌هابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کتاب الکترونیک «تسخیرشدگان» از انتشارات نشر معارف در ژانر داستان برای مخاطب نوجوان نوشته شده است. این کتاب با پیگیری باشگاه بچه کتابخونها و هماهنگی اپلیکیشن فراکتاب با چهل درصد تخفیف در دسترس نوجوانان قرار گرفته است.

اعضای باشگاه می‌توانند فایل کتاب را  از اینجا دریافت کنند.

«تسخیرشدگان»  داستانی درباره جنایت‌های سازمان مجاهدین خلق و نگاه فرقه‌ای آنها به اعضای خود است. کتاب تسخیرشدگان، ماجرای دختر نوجوانی است که در دهۀ ۶۰ و بحبوحه حملات تروریستی سازمان مجاهدین زندگی می‌کند.
این کتاب با زبانی ساده و روان، به حقایق و زوایای پنهان سازمان مجاهدین خلق می‌پردازد. داستان تسخیرشدگان از آنجایی شروع می‌شود که «بهار»، شخصیت اصلی کتاب، به واسطه  یک نامه متوجه می‌شود که برادرش عضو سازمان مجاهدین شده است و برای نجات زندگی برادرش دست به کارهایی می‌زند که باعث به خطر افتادن جان خودش می‌شود.

نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ لینک ثبت ‌نام باشگاه را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت (به‌صورت دیجیتال)، از سایت bk.farhangsara.ir از خدمات و تسهیلات ویژه این باشگاه استفاده نموده و از صفحه کاربری خود کتاب را تهیه کنند.

تا کنون پنجاه کتاب در باشگاه کتاب بچه کتابخون‌ها معرفی شده و با نوجوانان با عضویت در این باشگاه می‌توانند از تمامی این آثار بهره‌مند شوند. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حل مشکل در صورت بروز برخی مشکلات در تهیه این کتاب با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرند و یا به نزدیک‌ترین کتابخانه سازمان فرهنگی هنری تهران مراجعه کنند.

نظر شما